12 september 2010

Allt har ett slut!

Även min helg i Linköping hos Håkan börjar ta slut.
Hela dagen igår var vi på stan o sen åkte vi hem till Helena och fikade o pratade och efter det åkte vi tre in till stan igen. Vi hade tänkt att gå på bio men vi hade så mkt att prata om så vi skippade det.
Käkade lunch på Ming Palace och middag på Djingis Khan, jo då hungrig var jag verkligen inte sedan, så himla god mat och härligt sällskap. Robban kom också efter maten in till stan och då satte vi oss på uteserveringen på stora torget o tjöta. Helena o Robban pratade om saker som "tog tag" i mej och så vips var tankarna i full rullning. Det är ingenting som jag tänker dela här idag men en annan dag kanske, när jag känner mej redo.
Nu ska Håkan o jag käka frulle och så är det dags för mej att sätta mej på tåget för destination Eskilstuna.
Jag älskar min familj o längtar efter dom men kommer sakna mina goa vänner i Linköping.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar