14 september 2010

hur knäpp är man inte?

Barnen har somnat efter en ganska kaosliknande kväll, Benjamin har haft tokspel o varit både glad o lessen o arg, alla ytterligheter o Emelie har inte alls kommit till ro utan sprang upp och ner och fram o tillbaka och grät för att hon var trött men inte kunde sova och.....orka då!

Jag tröståt lite citron/lakritsglass och mumma vad gott det var :) tyckte synd om mej själv eftersom Andreas inte var hemma och kunde tycka synd om mej som hade det jobbigt . Andreas är ute med jobbet o festar eller kickoff heter det väl men är bara ett annat ord för samma sak.

Jag sa egentligen gonatt för länge sedan men uppenbarligen fattade jag inte eller så hörde jag inte riktigt vad jag sa för jag är ju fortfarande vaken....
ja j a gonatt igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar