26 september 2010

bra jobbat!

Jo då. det tycker jag faktiskt själv..
På fm idag sjöng Andreas o jag på en barnvälsignelse, det gick helt ok, men kunde gått bättre...inte lätt att sjunga när man får ögonkontakt med de som sitter o gråter av glädje..då blir man liksom berörd själv ju.

Efteråt styrde vi våra steg mot Balanze där vi gymmade o sprang, gick faktiskt bättre än förväntat efter uppehåll ett tag. Så himla skönt att få röra på sej lite.
Emelie tog vi med dator till så hon kollade på Tingeling under tiden vi tränade, gick jättebra.

Lunch hemma, en riktig söndagsmiddag...eller inte: stuvade makaroner och kokt korv o grönsaker...men gott var det, och skithungrig var jag, åt därför alldeles för mkt..

Har nu njutit av ett lååångt bad och slösurfar nu  ifrån soffan och känner att så här skulle man ju kunna somna faktiskt utan några som helst problem.
Jag har en tvätt som behöver hängas upp men det är väl ingen annan som behagar göra det så den får ligga kvar en stund till så hoppas jag att orken liksom infinner sej så småningom.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar