02 september 2010

Vågrät i soffan!

Tjoho, feberfri!
Fast allt annat än pigg, jag är totalt genomförkyld och har huvudvärk nästan hela tiden.
Men jag är på bättringsvägen, däremot tror jag att min man är en slagen hjälte idag. Han gick upp och gjorde barnen färdiga på morronen sen la han sej och jag gick upp och skickade iväg med taxi och cykel till  resp skola. Jag hade tänkt att jag skulle sova när barnen gett sej iväg men jag var hungrig och tog lite te o macka och sen läste jag lite bloggar och så var det så ofantligt skönt att ligga i soffan och inte i sängen så här blev jag kvar. Jag känner att jag börjar tackla av nu men ska vara uppe ett tag till så jag inte väcker Andreas när jag lägger mej.

Igår beställde jag mat via Ica Ekängen, så himla skönt när man är sjuk att bara klicka i vad man vill ha och så levereras maten dagen efter till dörren.
Kanske att man blir piggare fortare med mat i magen för nu återvänder aptiten också, skönt!
Inte en godisbit eller snacks beställde jag så ni må tro att jag är riktigt pissig ;)
Det blev bara grönsaker, frukt och annan god mat.

Jag saknar min familj, det är ett skit att de bor så långt bort från oss och min lillasyster som gett sej av till Jönköping för att plugga. Nåväl, jag får bli frisk och så blir det att boka in en helg för resa till Kisa och en annan till Jönköping.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar