23 september 2010

Trött o irriterad.

Jag som planerat lång tid för att kunna gå på autismföreningens möte ikväll och Fina Magnus skulle barnvakta Emelie...det sket sej rejält kan man säga. Emelie skulle komma hem från fritids kl 17 men kl 18 hade jag inte hört ett ljud från henne och inget svar på mobilen hos henne själv eller hennes kompis. Gick runt o letade bland diverse ställen o vänner men ingen Emelie. Hon kom hem 18.15 och då var det redan försent att åka för mej eftersom Emelie inte gjort sin läxa till i morron och inte heller ätit, fy så irriterande. Det enda som blev bra var en go pratstund med Magnus över en mugg kaffe.Tack Magnus!

När Benjamin kom hem från skolan idag visade han mej en saga han skrivit, jag la ut den på fb och tänkte skriva den här nu också, fantasin är det ju inget fel på iaf.. förresten sa han sitt ok att lägga ut den så här;)

HUNDAR

Hunden Rex har fått ett nytt jobb som polishund.
Rex har glömt att han är polishund så nu tror han att han är en polis.
Rex har inte borstat tänderna på hela månaden.
Rex plockade upp sin ägares bajs.
Rex har köpt nya kläder.
Rex har fått sitt körkort.
Rex har lärt sej hur man använder toaletten.
Rex ägare biter brevbäraren i baken.
Rex drömmer om att han är en kanin.
Rex tror att han är en människa.



Ha ha ha jag tycker han är så skön min son, älskar honom och alla hans försök till utveckling på alla plan.

Nu har jag fått båda barnen i säng, dvs min säng så jag undrar var jag ska sova inatt..soffan kanske?
Benjamin har varit vaken sedan 03 och det har jag med, jag är så himla trött och hoppas barnen somnar snart så jag kan få sova.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar