05 september 2010

Dagarna bara rusar...

Jo tiden går fort o jag känner att jag inte hinner med nånting, kanske beror det på att jag inte orkar nånting heller.
Idag på fm har jag övat med Freddan från Little & Big, vi repade inför ett barndop som hölls i Hällby kyrka idag. Det gick jättebra när det var allvar, men genrepet kändes väl sisådär, jag har ju knappt pratat så jag var lite nervös innan sångrösten skulle testas, men det gick vägen :)

Andreas o jag har varit en sväng på K-rauta och köpt lite spackel o täckpapp och sopsäckar inför stundande renovering av kök o övre hall.
I morron anländer farfar Stig och då blir det jobba av :)
Vi ska inte sätta upp köket för det lejer vi annat folk till, men vi hoppas få övre hallen klar denna veckan och eventuellt fondväggen i köket också.
Får se hur bra det går för Andreas känner sej inte på topp, peppar, peppar, låt honom få bli frisk.

Nu har jag varit inne o kramat på grannarna som kommit hem efter 1 v på Rhodos, avundssjuk? jag? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ inte alls. De var så brunbrända och hade haft det så bra och ätit god mat, njutit drinkar, öl och badat massor och inte gjort ett skit, det ska jag göra i februari också ;)
 Väl hemma/inne hos oss igen så förbereds det för läggdags och packar gympapåsen inför i morron och jag njuter av tanken på att jag faktiskt ska ha 1 timmas sovmorgon och inte börja förrän kl 8, nice!

Hösten har kommit, det har varit en fantastisk dag med sol o lite lagom kyligt.
Nu har jag dammsugit övervåningen och ska fortsätta vika ren tvätt så det finns ett vardagsrum vi kan vara i under veckan iaf.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar