09 september 2010

Kul som tusan

Ska det bli att äntligen få träffa min absolut bästa vän i helgen. Andreas föreslog faktiskt det, jag själv är ju så himla seg.
Så Linköping blir det i morron, ska kolla tågtider ody så får vi se vad som händer.

Ikväll har jag varit på Bishops med mina arbetskamrater och ätit pratat o skrattat massor, skitkul har vi haft det.

Nu sitter jag på bussen hem o längtar efter min familj men Benjamin är på läger med skolan och sen ska han till kortis så jag träffar inte honom förrän på söndag men resten av familjen finns ju hemma o det är skönt.

Gött att komma hem dricka lite te och prata.
Stig har förresten börjat måla vår hall, det blir så fint och jag är så oerhört tacksam för all hjälp och omsorg om oss. TACK!

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar