14 september 2010

Soft att må illa!

Nä kanske inte riktigt men jag får inte gå till jobbet idag heller, 48 timmar måste man vara "kräksfri" innan man får jobba i köket igen. Så i morron får jag äntligen gå till mitt jobb igen.
Det känns så tokigt när man bara jobbar 4 dagar i veckan att vara hemma 2 dagar och lönen denna månaden ska vi ju inte tala om, både jag o Andreas har varit hemma och så har det varit vab och usch vad knapert det blir men men. Vi klarar oss, det gör vi alltid. Gud är god :)

Idag ska jag boka hotell till "Ladies-night-helgen" i Stockholm, det ska bli så himla mysigt o roligt att åka iväg.

Andreas o jag kollade våra kalendrar igår kväll och OJOJOJOJ det är sjukt vad allt händer under samma period. Två helger på rad ska jag bo på hotell, det är kalas för Emelie och annat folk fyller år och så ska vi hinna med varandra som familj och just det, vi har ju även ett hem som renoveras, undrar när vi får tid till det..
Måste få till en dag att åka till Ikea o köpa lite spotlights till köksbelysning och så hoppas jag på att gubbsen kommer höra av sej så köket blir klart innan jul.

JUL! OMG så himla långt är det ju inte kvar och i år blir det äntligen fira med min familj på julafton, det är flera år sedan vi kunde få till det eftersom jag jobbat helg men nu är det slut med det, i jul styr vi kosan  mot Kisa så det så!

Sådärja säger min kurrande mage att det är dags för macka o kaffe så då säger jag:

Puss o kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar