08 september 2010

Famlar omkring......

....i dimman av trötthet just nu. Att vara feberfri innebär inte alls att vara pigg!
I morse när kl ringde tänkte jag att kl måste bara vara 3 inte 5.30, men näää då, bara att pallra sej upp.
Dagen gick bra och snabbt, skönt.
Väl hemma bestämde jag mej för att åka till Tuna Park för att fika. Stina o Alice hängde på också så vi fick en mysstund tillsammans.

Jag hann också åka till Colorama och kolla tapeter o kakel/mosaik och köpa färg till hallen. Effektiviteten helt ok för en tröttmössa som jag idag ändå tycker jag.
Lite bilder på grejer som vi funderar på:















Vad tycker du?
Tapeterna är val till fondvägg i köket.... Fundera, fundera.


Nu ska jag fortsätta kolla på Biggest loser med min fina flicka Emelie.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar