23 oktober 2010

Kalasa mej hit o dit ;)

Då har vi kalasat barnkalas färdigt för idag.
Emelie har fått ha sina klasskompisar o andra vänner här idag på kalas inför att hon fyller år.
Jag tror det bästa var att få träffa Trixie igen.
De körde dansstopp, mördarleken, viskleken och åt hamburgare och tårta och allt avslutades med fiskdamm.
Fiskdamm är verkligen en klassiker och trots att de nu är 9 år tjejerna så är det tydligen lika roligt fortfarande, undrar om jag kanske skulle ha en fiskdamm när jag fyller 40?  skitkul det vore he he.

Andreas har några dagar pratat om en svensk kille jag måste lyssna på, det är INTE Oscar Lindros men hans andra halva i Snook är det minsann, Daniel Adams-Ray.
Lyssna o njut:



Jag gillade iaf musiken o lyssnade på lite mer låtar somger lite vibbar från andra musiker, men kul att det kommer bra svensk musik igen.

Sen har jag (egentligen Andreas) hittat en rolig filur på you tube som ni också måste kolla på, here we go again:

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar