02 november 2010

Ja jisses!

Evigheter sen en uppdatering, jag vet, vart tar tiden vägen egentligen?
I helgen som var har jag varit till Arosfortet i Västerås o sovit på hotell med 6 andra glada tjejer. Fniss, funderingar, prat o go mat, drömmer fortfarande om marängdesserten på Bellman!

Vårt kök är näst intill färdigt också, lite småfix att lösa men nu är det fullt användbart, äntligen!

Kommer ni ihåg hur det såg ut?!






Och så här blev det!












Så himla nöjd, men det behöver jag kanske inte säga ;)

Den här veckan är jag ensam kock på jobbet. Jag var lite nervös i söndags men det har gått jättebra, fick t.o.m beröm av chefen idag :) kycklinggrytan var uppenbarligen till belåtelse.
Barnen kom också och talade om att det var gott. Det är så roligt när barnen ger gensvar på det man gör för de säger vad de tycker.

Nu tror jag att jag ska fundera lite på kvällsmaten till mina goa barn hemma. Eller ja, de har ju inte hunnit hem ännu så jag hinner med en kaffe i min lugna vrå.

Ikväll tränar min käre make och jag ska roa mej med att bära miljarders kassar med mat från www.handla24.se uppför trappen, grymt skönt att få månadshandlingen hemkörd.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar