22 november 2010

Pepparkakor!

Typ ensam på jobbet idag och det hade jag glömt bort över helgen att det skulle bli så, men då kom min räddande ängel Jeanette ;) Har jobbat på så bra idag vi två, har roligt när vi jobbar, pratar till tusen båda två och fnissar mellan varven, resultat: alldeles godkänt med bravur ;)

När jag kom hem stekte jag ett lass med pannkakor och vispade grädde och så plockade vi fram lite jordgsylt och så satte vi oss vid köksbordet o mumsade tillsammans hela familjen.

Ikväll har jag hunnit sätta en pepparkaksdeg som barnen kan baka när jag är borta i helgen, sen så gjorde jag en deg till för smörgåspepparkakor, den får jag grädda i morron. Jag älskar att baka om nu ingen förstått det ;)

 Nu är det undanstädat och diskat och en tvätt som nyss blev färdig ska hängas upp, sen är det dags för Biggest Loser tillsammans med Emelie och sen så....ja det blir väl välbehövlig sömn skulle jag tro.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar