18 november 2010

JO det borde jag..

Jag vet att jag borde lagt mej för att få väldigt välbehövlig sömn, men jag ville liksom inte. Det är så himla skönt att inte behöva gå o lägga sej för att man måste åka till jobbet dagen därpå, så här sitter jag nu, kissnödig och proppmätt av fika.

Har haft fina vänner från kyrkan här ikväll, var så roligt och skönt att få träffas. Jag älskar att ha människor här hemma men av "känd anledning" har det under några år inte funkat att ha den här typen av samling hos oss, men nu ...la la la la la. jag känner det så skönt inom mej att allt gick bra.

Det är så lugnt o stilla här i vardagsrummet, ljusen har brunnit ut och bara lampan surrar lite trevligt, jag tar ett djupt andetag o känner att jag älskar det hem Andreas o jag skapat, jag älskar min familj och är så tacksam för allt vi fått uppleva tillsammans av både ont o gott. Jag ser förväntansfullt på framtiden och tänker fortsätta njuta av att jag har ett enligt mej lyckat liv, eller framförallt, välsignat, lyckligt liv. Tänk att få leva med människan man älskar, det är inte alla förunnat.
JAG ÄLSKAR DEJ ANDREAS!


Puss o kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. Nu har jag till och med skaffat google-konto för att kunna komentera din blogg =)
    Vad gör man inte för sina vänner?
    Hoppas vi ses snart! Kraaaam //Ylva

    SvaraRadera
  2. hahaha skönt att du offrar dej fniss

    SvaraRadera