21 november 2010

Myshelg!

Vi packade bilen med täcken o kuddar för övernattning hos fina vännerna Adolfsson.
Framme hos dom bylsade vi på oss termobrallor och gick till pulkabacken tvärs över vägen. Barnen åkte glatt och vi vuxna fikade och fick så småningom sällskap av barnen som också smaskade i sej.

Angelica o jag åkte på konsert med Sophie Zelmani i kyrkan, jättefin konsert o vi var så nöjda med att få sitta o lyssna utan att bli störda av våra barn hihi.

Efter konserten åkte vi hem och åt grillat mmmmmmmmmmm
Kollade på "Så mycket bättre"
Och pratade tills vi höll på att somna i soffan allihop, haha, småbarnsföräldrar är inte att leka med ;)

Idag hemma har vi bara latat oss, druckit kaffe med grannarna och latat oss igen. Jag kollar på American idol, Andreas spelar dator och Emelie kollar på tv, Benjamin är på kortis o kommer hem i morron.

Ännu en härlig, skön helg är tillända och jag är skittrött o skulle kunna somna nu men jag får vänta ett par timmar så Emelie o jag kan lägga oss samtidigt.


Puss o kram till er alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar