17 november 2010

Argh!

Tänk att man inte lär sej... Testa aldrig nya recept när man ska ha bjudfika dan efter, det blir ju aldrig som man tänkt sej.



Här är mina saffransbullar med vaniljfyllning, de ser goda ut men är lite för tunga. Tror faktiskt det var för mkt socker i receptet och jag borde reagerat medan jag bakade... Nåväl, det lyckades glida ner en ikväll iaf ;)

Annars har det varit en jättebra dag som vanligt på jobbet, jobba, jobba, ät en halvtimma, jobba, jobba, hem med skumpebussen, ja så ser de ut dagarna!

X-com, företaget Andreas jobbar på för diskussioner med ett företag om ett nytt projekt, väldigt spännande. Han ringde o frågade mej om det var ok om han jobbade i Los angeles 1 till 23 december erhhhh?
Vem är jag att säga nej till nåt sånt?
Jag hade blivit skitsur om inte jsg fått ta en sån chans, klart jag sa ja. Nu är det bara att vänta och se om projektet landar hos X-com och om det blir en hårt arbetande man hemma eller i USA
Puss o kram till er alla!


Location:Öknavägen,,Sverige

1 kommentar:

  1. Heja Heja
    Klart man ska låta sin man "prova sina vingar" i olika saker
    Man vill ju själv ta chanser när de kommer
    Heja Dig!!

    SvaraRadera