27 november 2010

Resa hela dan?!!!

Vi gick inte upp speciellt tidigt för ingen av oss gillar frukost på en gång och inte gillar vi köer heller.
Vår smarta plan var attgöra te i termos o macka i plastbunke och sen ge oss iväg på roadtrip till Ullared och bara traska rakt in i affären. Blev det så då? Jajamen ingen köoch bara att fylla vagnarna.
Nu kan jag inte berätta vad jag köpte eftersom julklapparna blev inhandlade men jag kan säga att jag är väldigt nöjd, och också väldigt mycket mindre ekonomiskt rörlig denna månaden ;)



Löjligt men sant, dessutom trodde jag aldrig att jag själv skulle säga en sån sak.



Det här är från andra omgången.... Men också den sista ja, för denna tripp dvs.

Droopy Sara (fniss) är så fin och go, sover så gott fastän jag är vaken sedan en timme. Gårdagen var nog tuff för henne och hon hade riktigt ont i ögat när vi kom hem.
Jag ska hoppa in i duschen en stund nu och idag när vi gjort oss färdiga ska vi åka till Ikea.
Det är härligt att få rå om min syster, det är verkligen inte ofta det händer, så nu skämmer jag bort henne lite grann. Hon får inte betala mat när jag är här, det är min uppgift och ikväll ska vi mysa framför tv och prata prata som vi båda är ganska skickliga på.

Jag saknar mina älsklingar där hemma men vet att de har det bra.








Puss o kram till er alla.

Location:Barbackavägen,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar