12 november 2010

Tiden springer men inte jag !

Tiden går fort när man har roligt uppenbarligen. Jag älskar mitt jobb och dagarna bara flyger iväg och vi försöker få klart hemma och kollar lampor o bord till vardagsrummet, finns så mkt fint.

I tisdags var Carina Oscarsson här o hade MeandI party, köpte flera fina grejer, blev lite mer än än jag hade tänkt mej från första början men uj så nöjd jag är o Emelie kommer bli nöjd när grejerna kommer hem.
Benjamin valde också en t-shirt som var ascool.
Om några dagar kommer kläderna hem, kul , kul.

I onsdags kom Andreas föräldrar hit på typ blixtvisit, de kom på em och åkte idag på morron, önskar de hade haft tid att stanna längre, blir alltid så himla kort tid och barnen går ju i skolan o hinner inte träffa dom så mkt. Snart åker de till Gran Canaria för att jobba några månader och vi hoppas på att kunna åka dit, vi får se om det ordnar sej.

Idag har jag varit med Benjamin till specialpedontologin på Mälarsjukhuset och det blev bestämt att han ska opereras om ca 1,5 vecka , stackarn men skönt när det är över och tänderna är bra igen. Nu blir det ju bara 1 besök istället för 6 st till tandläkaren, känns som en bra deal.

Benjamin o jag lunchade med Andreas o hans kollegor på X-com, det var mysigt att få komma dit med Benjamin.
Foppa, Andreas chef är i Stockholm idag, han har blivit årets företag i Sörmland och tävlar ikväll om titeln årets företag Sverige tillsammans med 21 andra, hoppas han vinner, jag kniper både fingrar tår o allt annat man kan knipa hihi.

Nu i helgen har vi egentligen inget speciellt inplanerat och det känns helt underbart. Jag har lovat barnen att gå på bio men det är ju inte speciellt ansträngande, jag gillar ju det med.
Nä nu är kaffet slut och jag behöver påfyllning.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar