28 maj 2012

Det var skönt!

Så himla nice att få köra ett pass Functional moves idag, inte för att jag var speciellt laddad men kändes nice att ha det gjort ;)
Jag menar, det är ju alltid skönt att få vara lite nöjd med sej själv.
Så träffade jag Petra också, vilket gjorde mej rackarns glad.

Barnen var så duktiga när jag kom hem och käka lite mat och gjorde sej iordning för natten. Jag packade bad och gympakläder och nu är det urplockat ut diskmaskinen och isatt skitig disk igen (var tusan kommer allt ifrån?)
Andreas är kvar och kör sin box och jag har eftersvettats.nu och borde hoppa in i duschen för allas trevnad.

I morron ska Emelie experimentera lite här hemma så det blir inköp av ättika och ballonger!
Ska försöka komma ihåg att filma och lägga upp här på bloggen.

MÅndagar är oftast oerhört sega tycker jag och i morse var jag fruktansvärt trött men lyckades kravla mej upp och tycker sedan att dagen gått riktigt fort och bra, bara tre dagar kvar denna vecka med jobb nu, nice huh?!

Förresten måste jag ju berätta att jag fick ett fint smycke av mina barn och min man i morsdagspresent men jag har för tillfället inget foto så ni får sväva i ovisshet till jag fotar det he he.
Visst är jag rolig ;)

Nu hörrni, männsker och barn ska jag drabba duschen med min lekamen, det ska nog gå bra.

Puss o kram till er alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar