03 maj 2012

Underbart är kort!

...och så är mitt hår, skitkort faktiskt och jag älskar det.
Mamma kanske gråter för det är alldeles för kort enligt henne men jag lovar, jag har inte rakat det bara klippt väldigt mycket ;)

Trots att min arbetsvecka bara varit två dagar har den känts enormt lång och jag är glad den är över, vi tar nya tag nästa vecka. 4 arbetsdagar till, sedan semester till Turkiet, som jag längtar.

Har på em njutit av solen och druckit kaffe i vanlig ordning.
Emelie har lekt ute till jag tvingade in henne för att äta kvällsmat vid 19.30 och Benjamin har ätit som en tok ikväll. Bra att han göder sej lite.

I morron ska jag försöka ta mej till ett tidigt träningspass på Forever och sen blir det fika med Petra någonstans i Sverige, antagligen Tuna Park ;) och OM OM OM OM OM jag har ork kvar kör jag ett Functional moves på em, sen tar jag också helg o ledigt som resten av familjen gör.

Puss o kram till er alla

2 kommentarer:

  1. MEH! Du kan ju inte bara skriva att ditt hår är jättekort, du måste faktiskt lägga ut en bild på det också. Annars är risken att jag svimmar av nyfikenhet och det vill du väl ändå inte ha på ditt samvete söstra mi? ;)

    SvaraRadera
  2. Undrar hur länge du legat avsvimmad för jag har ju missat din kommentar ;)
    Får väl skicka ett mms till dej med både nya glasögon och ny frisyr!

    SvaraRadera