01 maj 2012

Våreld!

Jodå, vi firade också in våren med eld och grillning med vänner.
Fyrverkeriet var jättefint och det var fantastiskt att stå mitt under smällarna, vilken scen.

Under dagen hade jag gjort mina sista träningsinköp inför resan så nu känner jag mej klar där.
Tror faktiskt jag ska börja packa grejer som jag ändå inte använder här hemma. Packa i sista minuten är inget jag gillar, jag vill vara klar i god tid och ha koll på läget.

Igår fick dessutom barnen en ny liten kusin, Grattis Samuel med familj.

Nu ska jag åka på kostymprovning med käre maken. Hoppas, hoppas det blir riktigt bra.

Just ja, min vana trogen spelade jag på chokladhjul och vann första pris. I hela två sekunder var jag jätteglad till jag insåg att äta detta är något jag jättegärna vill men definitivt inte ska göra!!!!

Kämpar man för att gå ner i vikt och är sockerberoende är inte choklad det bästa.
Jaja, så länge kartongen är oöppnad går det alldeles utmärkt.

Grötfrukosten är intagen och kaffet som var som jungfrupink är urdrucket i solens sken på framsidan.

Sol+familj=kärlek

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar