05 maj 2012

Munktellbox!!

Idag har Andreas instruerat box för synskadade på Munktellarenan och Emelie och jag har tittat på.

Emelie passade på att spela minigolf tillsammans med Sara som också fanns på plats.

Benjamin skjutsade vi till Kortis på fm och nu ska han vara där till på måndag.
Idag ville han inte åka dit utan istället vara hemma, men han klagade inte, bara undrade om vi skulle göra nåt speciellt i helgen.
Men nä, vi ska inte göra nåt, bara kolla packning o städa lite och i morron har Andreas box för synskadade igen men då ska inte jag med. Jag tänker sova och ligga kvar i min säng när jag faktiskt är ledig.

I dag är det mkt kaffe, choklad och vila på em som gäller, himla skönt och välbehövligt.

Ta hand om er idag där ute i världen.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar