01 maj 2012

Snabblogg!

Batteriet på datorn tar snart slut och jag bloggar snabbt som tusan :)

Kostymen satt som en smäck på min fina man, skitsnyggt.
Blev också några fina skjortor att svettas in för honom med :)

Vi har haft en underbar dag och fantastiskt fina dagar under ledigheten tillsammans som familj.
Solen har skinit och vi har ätit glass på cafe och shoppat och vi har suttit i solen och inte gjort nåt alls och ikväll överraskade vi barnen med bio.

Barnen har pratat om att de ville se Avengers och tur hade vi att det fanns biljetter till tidiga föreställningen att köpa.
Jag tror vi alla var nöjda med filmen och Emelie tyckte det var ascoola effekter.....pappas flicka.

Att det dessutom var kravaller och skit när vi var på stan nämner vi inget om...vi såg mkt krossat glas, avspärrningar och polisbilar och massor med folk, barnen blev nervösa men allt gick lugnt till där vi var.

Bion slutade sent och vi köpte McDonalds till barnen som kvällsmat och jag stack ut o sprang efter barnen lagt sej och Andreas började jobba.
Knappt 5 km blev det och jag hade riktigt bra tempo, 6:09, sååå sjukt nöjd.

Nu ska jag koja och hoppas vakna utvilad i morron.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar