06 maj 2012

En alldeles underbar ovanlig morgon!

Jag vaknade av Andreas klocka som ringde tidigt eftersom idag var ytterligare en dag med box.
Jag somnade självklart om och när jag vaknade var huset knäpptyst.
Emelie hade följt med Andreas till Munktell och då fick jag läsa bloggar, kolla youtubeklippp och äta frukost i min ensamhet, åh vad härligt.

Så hittade jag Andreas godispåse med choklad och det hade inte jag nån så jag snodde en bit till kaffet, ok då, 3 bitar till kaffet.
Är man inte hemma får man skylla sej själv :)

Nu sitter jag med påtåren och väntar hem mina älsklingar.
Vi ska på spontanlunch idag, fast jag bjöd in oss själva ;) är man osmidig är man!

Go sol, go familj, sovit välbehövligt länge, japp en godag är det!

Puss o kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar