29 april 2012

Härlig dag.

Myspysdag med familjen har det varit fast i lite olika konstellationer eller vad det nu heter.
Eftersom den här korkade appen alltid lägger alla bilder i slutet så kan jag inte få ihop text o bild, sorry.

Hur som helst började dagen med typ amerikanska pannkakor och så åkte vi efter den gemensamma frukosten in till Årby för att lämna Emelie på schackfyran. Resten av familjen åkte in till centrum och gick i spelbutik och kollade baddräkt (skittråkigt) och så höjde vi mysfaktor med lite kaffe på café.
Jag njöt av jordgubbar, Benjamin åt årets favoritglass shots och Andreas skog till på en macka.

Vi satt ute och fikade och njöt i solen, grymt härligt det var. Om nu Benjamin gått med på det hade vi bara suttit där ett bra tag men han hade fått nog och ville hem igen.
Så vi tog bilen hem, jag la mej för att sova bort huvudvärken och vad de andra gjorde under tiden vet jag inte men jag tror spela dator är ett hett alternativ.

På kvällen har vi varit hos goa vänner i i metropolen Torshälla, missed you Petra men tacksam för utlåningen av man o barn.

Trötta ungar avslutade kvällen med att bli lite osams och tjuriga. Det blir aldrig bra att slåss på låtsas, det slutar ju jämt med att det blir lite för hårt och på riktigt till slut.

Den tjuriga ungen vi hade med oss hem i bilen blev dessutom sur på alla träd som var i vägen för den vackra solnedgången, hon kunde ju inte fota då.
Så vi stannade bilen, gick ur, fotade och åkte hem och la oss.

Trötta efter en lång dag är det alltså läggdags igen.

Just det ja, idag var det torrt ute och fick jag tillfälle att använda mina converse, love them.
Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar