27 april 2012

Jag lägger mej på knä och ber om ursäkt!

Jag är illa däran, inte bloggat på flera dagar igen!
Andreas jobbar på dagarna och nätterna och idag trodde vi det skulle ta slut men njae det gjorde det inte.
Jag har inte tränat på flera dagar men idag var jag iväg på Functional moves med underbara instruktören Malin Berg. På riktigt så tror jag hon kan få den mest nedstämda på bra humör under ett pass, galet inspirerande är hon.
Jag tog mej genom passet ganska hyfsat och jag hade inte förväntat mej nåt annat med tanke på hur min kropp mått sista veckan. Skönt så här efteråt när man kan äta med gott samvete och känna sej duktig.

Idag fick Emelie besked om att hon blivit antagen till kollo och hon blev överlycklig ända tills vi upptäckte att det inte blev på samma gård som förra året. Hon blev jätteledsen och nervös på en gång.
Jag kom på att en fin väns syster jobbat på detta kollot och tänkte kolla med henne om hon kan berätta för Emelie hur det är där. Häpp, så bra det blev helt plötsligt då denna syrra kommer över i morron kväll så vi kan fråga det vi vill veta.
Tack för det!!

Så nu kan även vi börja tänka på semester ordentligt och det känns jätteskönt.
Andreas o jag ska försöka få till några dagar med Micke o Josefin, det är ju alltid roligt att prata och spela spel he he.
Sen vill jag åka till lillasyster i Jönköping några dagar och barnen vill bo på hotell och Emelie vill åka till London, Paris eller Los Angeles ha ha ha ha ha ha. Hon vill helt enkelt åka till länder, det är det enda hon önskar att vi ska göra säger hon. Oh detta barn hon är så himla härlig.
Hon vill se London eye, sen kan hon åka hem, fniss, jag vill jättegärna gå och se nån musikal, vilken som helst nästan och det skulle nog lillsnuttan också uppskatta. Nu är det ju inte dyrt att flyga till London så det kanske kan ordnas, vi får se vad som händer.

Jag äääälskar ju att bara vara hemma och ta det lugnt i solen, kanske läsa en bok, springa en runda, låta barnen ha vattenkrig och gå till affären och köpa glass, vi grillar på kvällen och lägger oss när vi är trötta.
Åh semester vad härligt.

Det slog mej just...semester vad härligt... 16 dagar kvar till Andreas och jag åker till Turkiet på träningsresan jag fick i julklapp. Gissa om det ska bli skönt.
Kanske att man inte hinner blogga så mkt därifrån men oj vad jag ska fota och träna, fast kanske ganska mkt äta också, för tydligen finns det ett rum bara med efterrätter....oh la la.
Men jag lovar att foton kommer det delas med sej av så snart jag kan, både här och på fejset.

Nu ska jag se om jag kan få nån kontakt med min man eller om han är i L.A:s våld. Där rök liksom vår myskväll, men sånt är jobbet ibland, och jag kan ju pussa på honom ändå!


Så då tar jag kväller!

Puss o kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. Tack för värmande ord! Du gör det så bra, grymt stark och målmedveten! Härlig att se - DU inspirerar mig! Btw så kommer ni få en fantastisk resa till Turkiet, det är jag säker på! Njut av både värmen, maten och träningen! Stor kram! Malin

    SvaraRadera
  2. Vi kan ju alltid åka till Danmark om Emelie vill till ett annat land
    Hon kan oxå få se kort på London eye som jag tog när jag var där
    Jag kan ju uppfylla alla hennes önskningar ju....hälsa gumman det ;)

    SvaraRadera