08 april 2012

Oj vilken bra dag vi haft då!

Kommer nästan inte ihåg hur dagen började, men vet att magen kurrade och jag fick både kaffe och macka.

Hade en lugn stund med min kära man då vi bara kunde sitta och prata om livet.
Det händer ju inte så ofta att man får tiden utan snarare får man ta den.

Sedan hann jag med en löptur på lite drygt 5 km. Försökte hitta ett lugnt o bra tempo för att hålla 1 mil men idag kände jag mej bara tung och så fick jag kramp i foten också.
Skönt att jag fick löpningen gjord iaf.
Efter en dusch och lite mat i magen begav sej hela familjen ut på geocaching (det är som skattjakt).
Vi hittade två st och då gick barnen och jag hem medan Andreas sprang en
Liten runda han också.

På kvällen har vi bara tagit det lugnt och kollat på game of thrones, väldigt bra serie.

Nu sover Andreas och Emelie men Benjamin stökar runt i sitt rum och har svårt att sova. Vi får se när han behagar sova.
Nu ska iaf jag göra ett försök till sömnens vila, hoppas jag lyckas.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar