16 april 2012

Längtar till Kisa!

Det är mkt med jobbet nu... För oss båda vuxna i familjen alltså, väääldigt mkt.
Andreas avslutar arbdagen, instruerar på gymmet, kommer hem och pratar med USA-snubbarna.

Jag, jo, jag jobbade förra veckan övertid och den här veckan kurs och rodda med vik osv, jag menar inte att klaga men ibland känns det bara som en plusmeny alltihop och då ska ni veta att en sån har jag aldrig i hela mitt liv beställt till mej själv ;)
Funktionshinder lite hit o dit och så toppar vi med sömnbrist och bristande träningslust och så...äsch det räcker så.

I helgen ska B till Kortis, vi andra ska till Kisa och 40-årsfira en vän och bo hos fina bror med underbara sambon.
DET ser jag så fram emot.

Jag måste vara den absolut i särklass den muntraste bloggaren ikväll ;)

Gonatt på er och ;

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Jag bäddade åt er redan igår så det är inte bara du som längtar ;)

    SvaraRadera