09 april 2012



jag vet att detta är inte riktigt det programmet vi kör nu, men jag ville bara visa vad functional moves kan innebära! Man kör ett pass på ca 50 minuter och så lite stretch på det.
Jag tycker det är oerhört roligt att köra detta pass eftersom det är med vikter också.
Idag var jag mer än lovligt trött på passet kan jag säga men det berodde mest på att jag kört ett puls-pass en timme tidigare :)
Det är kul att träna!! Eller nej, jo, ja inte hela tiden men känslan efteråt är helt underbar.
Dessutom underlättar det om man har bra instruktörer på passen och det har jag!

Jag är verkligen totalt färdig efter två pass idag och har vräkt ner min lekamen i soffan i sällskap av min man och våra datorer, ha ha, allt 'r som vanligt ;)

Vi tar det lugnt inför morrondagens arbete och skolstart, kortvecka är ju alltid skönt att starta med.

Nu ska jag softa vidare.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar