03 april 2012

Jag hade verkligen en plan.

En plan för denna kväll hade jag absolut och nu var det bara så att det inte blev uppfyllt.
Tanken var god som så många gånger förr om en lugn o fin kväll men när man nu sitter med facit i hand så innehöll den första riktiga blommor o bin samtalet, om sex och mens och kärlek och lust och...himla frågvisa ungar, kunde de inte väntat på pappa?

Jag klappar mej själv på axeln för jag tyckte jag fixade det här så alldeles naturligt och avslappnat, om sen ungarna förstod nåt har jag inte en susning om hahaha.

I morron ska jag till Forever och träna, så himla skönt det ska bli. Min första ordentliga träning förutom löpningen då på 7 veckor. Ska träna med en fd arbetskamrat och det blir ju dubbelt upp med roligt då.
Skulle gärna vilja vara med på jobbet gympa på kvällen men jag hinner inte med allt :(

Skittråkigt inlägg jaaaa mne f´låt nu blev det så.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar