05 april 2012

Lite nya vinnarvibbar?




Detta är representanter från landet som inte går att varken uttala eller skriva ;)
Vet inte vad jag tycker för jag stör mej på en ganska taskig ljudbild (eller så beror det på mina sunkiga högtalare i datorn).
Jag stör mej också på att han inte har ett eget scenuttryck utan har snott det från BONO.
Grejen är att trots allt tror jag de ligger ganska bra till, är en helt ok låt, men för mej är Loreen toppen ännu!

Idag ska jag fylla påskäggen och gå med dessa evinnerliga outtömliga sopor till  sorteringen, hur mkt skit får man egentligen under en vecka :(
Sen skiner solen och då skulle man ju passa på att dammsuga bilen också, det var verkligen ett tag sedan, undrar om vi har en så lång skarvsladd hemma att det skulle räcka, måste undersökas.

Har annars haft en riktigt soft morron med ett härligt tfnsamtal från ledig glad kompis som jag gillar så mkt.
Barnen är mer vilda än tama och längtar redan efter kvällen eftersom det är då Pappa kommer hem, för tillfället har jag placerat dom vid en film och ska själv föröka ta tag i livet dvs få på mej kläder.

Ha en bra dag hörrni säger jag med gräslig träningsvärk i rumpa, baksida lår och ryggslut...träning är som värsta misshandeln av kroppen haha.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar