01 april 2012

Lite mello då!




En dussinlåt som kanske sätter sej lite i huvet ändå, har enligt mej ingen vinstchans.
Ett jättekonstigt brake mitt i låten som inte alls passar in, dessutom sjunger han kasst.
Sa jag att detta är Maltas bidrag?!

Annars skiner solen utanför fönstret, barnen är vakna och kläder på.
Jag har fortfarande morronrock och är feberfri :).
Jag passar på att plocka undan lite och ska slänga in en maskin tvätt och städa lite idag.
Tänk att barnen ska ha påsklov nu och jag behöver inte packa några bad- eller gympa-väskor eller kolla så alla läxor ody är nerpackade, ahhh det är lov även för mej.
Jag ska ju faktiskt vara lite ledig jag med, jobbar bara tvådagarsvecka och det är ju helt fantastiskt.

I helgen när det kom snö och vart kallt igen kändes det faktiskt bra att jag inte satt sommarsulor på bilen, kanske bäst att låta det vara till jag hämtat mannen på torsdag, sen dröjer det innan vi gör några längre resor.

Då ska vi se, jag borde duscha och få på mej lite kläder och så ta lite kaffepaus innan jag sätter igång med mitt plockande i huset. Japp, så får det bli.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar