31 mars 2012

Att göra nån besviken!

Usch, idag känns det inget bra alls.
Emelie är så besviken på mej för att jag är sjuk och inte orkar göra något.
Jag förstår att det är skittråkigt men jag har verkligen inga krafter alls.
Jag har inte ens fått på mej kläder ännu fastän kl är efter 15.00.
Allt jag vill är att bli frisk så jag orkar vara med barnen och hitta på lite roliga saker tillsammans.

Lillgumman blir ledsen för att ingen kan komma till oss och titta på gladiatorerna ikväll heller, men så här ser livet ut ibland försöker jag förklara för henne.

Nu har hon iaf fått cykla till affären för att köpa sej en tidning så hon är på lite bättre humör.

Annars händer inte så mkt här. Ni får alla ha en bra dag.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Men finaste.
    Det är ju inte du som gjort henne besviken, det är ju sjukan.
    Du är världens bästa mamma, otillräcklig men det räcker <3
    Krya å dig och tänk på dig själv - också! Kram Ingrid

    SvaraRadera