09 mars 2012

Att sova är grymt skönt!

Jag har sovit måånga timmar inatt kombinerat med idag på  morronen efter barnen stuckit till skolan.
Jag har ont i halsen och gränsar till huvudvärk, det ligger liksom och moler i huvet på mej.
Emelie och jag har handlat mys till kvällen och nu ska vi ta en fika tillsammans Emelie, Benjamin och jag.
Idag ska inte städas, vi ska bara ta det lugnt och göra det vi vill.
Gött med fredag goa vänner!
Jag kom dessutom ihåg att handla kaffe så det gör ju helgen bra mycket bättre på en gång.
Jag ska också försöka få tummen ur och ringa frisörtipset till mej o barnen och se när vi kan komma på ett välbehövligt besök för oss alla.
Emelie tjatar om kluvna hårtoppar och att hon borde vara stor nog att få färga eller åtminstonde slinga håret...skitdyrt, så det blir det inget med alls. Mamman däremot, hon som börjar se allmänt sliten och nästan lite gråhårig ut!!!!!!!!!!HON ska färga sitt hår iaf.

Idag har jag varit på lunch med en god vän och helt plötsligt hade tre!! timmar gått och det var dags att hämta Emelie på skolan och då fick jag en miniprat med frua Boyton som väntade på maken. Visst är det konstigt att bo grannar men träffas 5 minuter utanför jobbet istället;)

Hörrni, jag tänker gosa ner mej under en filt i soffan och kurera mej lite, kanske kolla på en film eller möjligtvis läsa min bok om jag orkar.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar