19 mars 2012

onyttig till tusen!

Klippte mej direkt efter jobbet idag, lite sen hemkomst men MED McDonalds och barnen älskar mamma igen ;)

Usch vad mkt felmat det varit sista tiden här hemma, bort, bort, bort med det, iaf för mej.
Längtar efter att träna ordentligt och äta god efter träning mat.
Får ta tag i det där, finns ju bara mej själv att skylla på ändå och det är ju ganska synd.

Hade en riktigt bra, lugn o fin dag på jobbet, i morron behövde en kollega på en annan förskola hjälp och då ska jag susa dit. Ska bli kul att vara på ett nytt ställe.

Barnen var jättetrötta här hemma ikväll och nu ligger de och jag tror att de redan somnat, antar att de sin vana trogen vaknar ganska tidigt i mororn bitti då.

Dagarna bara rusar på, jag hinner inte med och vips så är det fredag igen men ja ja, jag vet, det är bara måndag :(

Usch, ikväll är det bara svammelskrivning, kan bero på mitt extremt stressade inre jag och så smärtan från skuldra o nacke på det. Glömde beställa tid för massage idag, hoppas jag kommer ihåg det i morron.

puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar