06 mars 2012

Trött-troll eller träsktroll?

Kanske båda?
Jag är totalt slut, barnen har sovit jättebra men inte jag. Två nätter med riktigt dåligt med sömn och jag  är skitjobbig! Fnissar åt mej själv för jag tycker jag är så himla rolig och barnen tycker jag är knäpp i huvet, men det bjuder jag på.
Jag tror att lilla mamsen ska lägga sej samtidigt som barnen ikväll.

Idag var en bra middag med barnen, mamma fixade så bra så att de åt upp allting, kanske kan bero på att det som bjöds var McDonalds men det tänker jag inte tala om för nån.

Emelie tränar på älvar, sjöar och berg  och jag kollar fusklappen när jag förhör eftersom jag är glad att jag hittar till och från jobbet i verkligheten men knappast på en karta.
Benjamin hade en superbra dag på Rio med skolan då deras kortfilm visades.

På jobbet har jag skrattat, varit irri och skrattat igen, vilken galen dag. Livsfarligt att jobba när man är så trött, finns inte så mkt eftertanke och tålamod men nu är dag två av veckan gjord.
Jag trivs på mitt jobb så det är inte därför jag räknar ner, men jag ska på go-lunch med kär vän på fredag och sen är det myskväll med barnen och på Lö ska benjamin till kortis och Emlan och jag ska mysa alldeles själva.

Lite sugen är jag att åka till Stockholm o bo på hotell med min fina flicka men det är ganska skönt att bara vara hemma också, vi får se vad som händer.
Mysigt har vi bestämt att vi ska ha det iaf.

Nu ska jag försöka nå min man innan jag somnar med ansiktet i tangentbordet.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar