14 mars 2012

Nästa gilla-låt till Eurovision- NORGE!



Jaaaa jag gillar den här låten fast det är en ny Eric Saade som gör den men han känns inte lika självgod!

Jag sitter här o fryser vid datorn...väntar på att min amerikan ska svara på skype men han vill inte prata med sim fru, troligtvis för att han är på lunch, men inte vet jag!

Dessutom kan han ju fetglömma att prata med mej om 20 minuter för då är det Greys Anatomy!

den här dagen har varit så minutiöst planerad och vad händer med säkerhet då? Jo, planeringen spricker men skam den som bara ger upp så jag gjorde lite istället för mycket, kände att det som blir av är bättre än ingenting alls.
Så istället för att springa hemifrån till ett gympapass på jobbet och hem igen så blev det köra bilen till coop, springa till jobbet, gympa och springa tillbaka till coop och ta bilen hem, NU ÄR JAG NÖJD!
Så skönt det var att röra på sej efter nästan två veckor av ingen träning.
Barnen ligger redan nu för natten, Emelie har göront i halsen och Benjamin hostar och hostar, jag har hicka, fryser och känner mej lite halvrisig. Ska göra lite varm oboy och slå mej ner framför tv:n.

I morron inget vanligt jobb, utan det blir datakurs på fm och så en kurs med arbetskamraterna i vårt förskoleområde på eftermiddagen. Kommer vara segt att hålla på till 16.30 men skit samma, när det är gjort är det.

Nu mina kära vänner är jag trött, frusen och tänker fixa den däringa oboyen.
Förresten, gympapasset på jobbet- överraskande bra måste jag säga och dessutom en bekräftelse på att min koordination är totalt borta och icke-existerande men roligt var det. Får se om jag kan vara med nästa gång.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar