02 mars 2012

Älska vår!

Är bara så glad av detta underbara väder.
Katterna älskar det (gillar visserligen inte att de släpar hem möss och lämnar blodiga inälvor på altanen) och är ute och jagar.
Benjamin är feberfri idag men hostar och känner av halsen.
Emelie i skolan för en kort dag och ikväll ska hon på disco.
Jag jagar frisörtider men vet inte vart jag ska vända mej då de jag gillar är bokade så himla lång tid framöver.
Jag hade nämligen tänkt boka flera tider så jag har säkrat fina barn till skolavslutningen men då har den som är så duktig att klippa barnen slutat :(
Snälla ge förslag på frisörer till barnen så jag kan boka tider och sen vill jag själv ha tid hos nån som vågar göra nåt med mitt hår och inte bara toppklipper och mesar runt.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Asså jag älskar min frisör, har gått hos henne sen -97 tror jag och vill aldrig byta. Mamma går också dit och vänner till mig och de är nöjda. Hör av dig om du vill ha namn och nummer. P och k

    SvaraRadera