11 mars 2012

EUROVISION 2012 - RUSSIA - Бурановские Бабушки - Party For Everybody



Vilka underbara gulliga söta tanter, dessa ska Loreen möta i Baku Baku i maj hahaha.
Tror de kommer få väldigt många röster faktiskt, utan att jag nu har hört andra bidrag.
Å andra sidan är det hög tid att börja lyssna igenom alla bidrag.
Ska försöka länka lite vid bloginläggen, vi får se vad som händer.

Idag är en helt underbar fantastisk dag med solen som skiner och jag har fortfarande morronrocken på mej trots att klockan är 11.20, det är sånna här dagar som man njuter av och och får enorm energi från.
Jag har mått lite halvtaskigt hela helgen, täppt i näsan, ont i halsen och enormt  trött.
Jag har fått sova jättebra tack vare barnen, ingen har stört mej på morronen utan de har klarat sej själva och idag söndag morron så är det ju bara Emelie och jag hemma och hon kom in vid kl 9 och frågade om hoon skulle sätta på kaffe till mej.
Gullungen, hon är underbar och sitter just nu och sjunger (så det skallrar i väggarna) med hörlurar på sej.

Vad händer annars idag då?
Inte mycket skulle jag tro, lite dammsugning och handla så det finns mat inför, tvätta så det finns några kläder att ta på sej och så en promenix i solen.
Man måste ju hinna njuta av solen när den är framme så det blir säkerligen en kaffe på balkongen eller framsidan också.
Ha en bra dag.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar