18 mars 2012

Precis nu!

Och precis här tog orken slut!!!!
Jag sorterar och viker, Emelie provar och nu gapar garderoben mer eller mindre tom och sängen har slukat alla kläder.

En papperskasse med för smått och använder inte...
Vissa kläder utvalda till Alice eftersom hon skulle vara så söt i dom och så lite smycken som blivit för barnsligt för mitt snuttegull.

Jisses vad det tar på krafterna att pyssla med detta nödvändiga onda.
Onda förresten, min högra skuldra och nacke is killing me softly, måste fixa massage pronto.
Nån som anmäler sej frivilligt?

Lite fixa lunch var det också ja, Benjamin tog kokt korv med bröd, duktig kille det där nu slipper mamma engagera sej;)
Emlan o jag slevar nog i oss lite tacorester så småningom.

Tuna Park skulle vi ju ta en sväng till idag men nä jag tror inte jag orkar eller hinner faktiskt.
Det är lite hektiskt att vara ensamstående tvåbarnsmor, hur ska jag orka när den tredje ungen kommer hem ;) hahaha.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar