24 mars 2012

Lördag kväll och alldeles mör....

...i kroppen fastän jag inte sprungit.
Jag har grejat o fixat hela dagen här hemma. Gillar att vara ledig och ha tid att bestämma över själv.

Dagen har spenderats till att åka runt o kolla på utemöbler och dynor.
Jag har inte köpt nya dynor till altanen eftersom jag inte riktigt hittat några jag tycker om ännu.
Däremot har jag hittat ett fint "cafeset"
Som jag under många väl valda ord skruvat ihop, vart är min man när jag behöver honom. Montering är verkligen inte min grej men det beror nog mest på att jag inte har nåt tålamod.
Oavsett vem som bär på ansvaret för mina monterings-aggressioner så är det iaf klart nu och foto på det kommer i morron om jag minns det;)

Idag såg jag årets första nyckelpiga och blev alldeles varm i kroppen, nu är det vår.

Känner doften av nybryggt kaffe sprida sej här i köket mmmmm.
Lagom färdigt till Emelies o mitt kvällsnöje Gladiatorerna.


Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar