10 mars 2012

Den där kärleken!!!

Skype är bra på många sätt ;)
Jag pratar ju en hel del med min lilla gubbe borta i stora landet via Skype.
Men inte använder jag ord som: Du är min bio, jag kan se på dej resten av livet....
NÄ men min dotters pojkvän skriver så till henne o hon berättar duktigt nog allt för mamma via skype!
Och det kanske är lite taskigt att skriva vidare här men jag skriver inte mer än så, tyckte bara det var så gulligt, eller smörigt, men ändå.

Min man han är ute med en annan kvinna (tror jag det var den här gången) fniss) och gör Hollywood osäkert och jag hoppas de sätter sej på bussen som kör åt rätt håll den här gången så de får lite tid i själva Hollywood.

Själv har jag legat i soffan hela dagen med en filt runt mej, har varit totalt orkeslös och  bara gått upp för att fixa lite att äta till mej och Emelie.
Inte många knop här inte men skit samma, det är ju LÖRDAG och det betyder denna gång MELLOFINAL!
Inte så lång tid kvar nu till Loreen står där som vinnare om man nu ska tro alla bettinglistor, hon har liksom 50% av rösterna och det är galet mkt.
Ikväll vet vi vad som händer wohooooo.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar