23 mars 2012

Så nöjd o glad!

Fast morronen började inte riktigt så.
Tanken var att jag skulle springa och så träna bodypump men nej, det satte huvudvärken stopp för.
Lite tabletter o försök till mer sömn blev till bättring.
Träffade Stina på lite tefika och sen hämtade jag Abbe på förskolan och efter det mina vänner blev Emelie o jag skjutsade till affären där vi köpt cyklar.

Jag är så imponerad av Emelie för det är 9 km hem från affären och vi cyklade hela vägen (gick vid alla övergångsställen) och hon klagade inte en enda gång.

På em har vi njutit av solens varma strålar och senare ikväll har vi ätit pizza med Familjen Boyton och myst framför tv:n.

Nu ligger jag alldeles ensam i huset hemma för Benjamin är på Kortis, Emelie sover hos Boytons och Jirre är ju fortfarande i LA.

Jag vet att bilderna inte är så bra men här är min nya älskling;) och em-middag i solen.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar