15 mars 2012

Jedward_oh så alldeles för mycket!




Näe jag vet inte, jag tycker det här känns hysteriskt men..ja jag vet inte vad jag ska säga, men Irlands bidrag till Eurovision är det iaf.

Idag har jag efter stor övertalning från mej själv gått upp från sängen trots att det var så varmt och skönt.
Min hals mår inte som den ska, jag har huvudvärk men ingen feber så datakursen blev av och jag har faktiskt lärt mej saker jag verkligen kommer ha nytta av.
I morron fortsätter kursen och om jag nu skulle hunnit få feber får jag väl proppa i mej tabletter och åka ändå.

Ikväll försöker jag få barnen att städa sina rum och gissa om jag lyckas? Nä inte speciellt bra och jag orkar inte tjata heller, om de vill att det ska se ut som en rövarkula när det kommer folk så får det vara så.

Själv tänker jag försöka dra runt på dammsugaren, kanske starta den också ;) och så ladda tvättmaskinen några ggr, sen får det vara bra. Jag orkar inte heller så mycket och så är det väl så att: Om man vill komma hem till oss är det helt ok och man får ta det som det är!!

Nu ni har kaffet nästan druckits ur och den lilla skvätt som är kvar är iskall, mikron here i come!

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar