08 mars 2012

BYE BYE!

Hej då min lilla massagebänk, nu ska du ut på äventyr med en glad brutta lika kort som jag!
Blomman (fint smeknamn på fin tjej) ska så duktigt nog bli massör och så massa annat friskvårdselände som träning ody...hur som haver behövde den älskvärda människan en massagebänk och då lånade jag ut min. Hoppas hon inte är dammallergiker eftersom det bara kommer bolma till när hon öppnar väskan hehe, den är inte välanvänd.

Denna jobbvecka har gått enormt fort och jag är så glad för det. Har verkligen längtat efter en lugn o skön helg att vila upp mej på. Emelie och jag ska melodifestivalmysa på lördag annars ska vi bara ta det lugnt tror jag.
Tvätta och packa gympakläder och badkläder för nästa vecka och kanske jag kan hinna springa lite också.

Har annars bara tränat lite framför datorn "med" Jillian Michaels ;)
Det är en bra uppfinning det där att träna hemma, jag gillar´t, men jag gillar mest att få springa ute i solen.
Jag tror jag borde flytta till en varmare plats...undra om Kisa har högre medeltemperatur ;)

I dag har jag haft vårkänslor (ja, jag vet igen och trots snön) och då har det inneburit att kolla på bilar, och då inte vilka som helst utan Mustang it is baby.
Min kära man tycker jag ska fortsätta drömma och sedan glömma ;) bilen lär jag aldrig få.
Drömma är ju iaf gratis och jag har iaf åkt Mustang flera ggr :)

Nähä, nu ska det bli lite kaffe på kvällskvisten och så tror jag lite film på datorn lockar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar