30 mars 2012

Soff-och-säng-häng!

Har sovit några få timmar inatt, feberfrossa och svullen hals, kändes som att jag svalt taggtråd.
Gick ju självklart upp på morronen med barnen och gjorde frukost och gav dom medicin men så fort de gett sej iväg till skolan kröp jag ner i sängen igen.

Skypade lite med maken som njöt av en sen kväll med efterföljande ledighet.
Nu har han bara två jobbdagar kvar i LA!

Igår hade jag mina ganska nyfunna vänner i tjejklubben över på mittiveckanmys. Så kul att prata, skratta och börja planera för nästa resmål dvs om två år när vi sparat ihop pengar så vi kan åka nånstans.
Det känns lyxigt att få träffa vänner och mysa mitt i vardagen.
Jag fick en kruka med fina pärlhyacinter som jag älskar och godis som jag också älskar om nu nån missat det.
Tack tjejer för en härlig kväll.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar