27 mars 2012

vad säger man?

and who cares?
Jo, det vet jag många gör och det är jag tacksam för.
Jag är lite kryptisk men det bjuder jag på ;) allt som man vill skriva om ska man inte skriva om.

Har haft en bra dag på jobbet men jag går som i dvala efter extremt lite sömn under flera nätter. Tror jag är övertrött eller nåt. Jag känner att tålamodet börjar tryta med barnen och jag blir lättirriterad, tänk att redan i måndags längtade jag efter helgen, fniss.

Nu räknar jag bara ner till min älskling kommer hem, han har varit borta länge nog och nu är det nästan bara jobbigt att se varandra på skype. I want the real deal!
1 vecka och 2 dagar kvar ;)

Nä jag känner att jag inte kan fokusera på att skriva, ska försöka käka nåt och lägga mej istället.
Krypa ner i sängen och kolla på film är ju aldrig fel :)

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar