28 september 2013

hej och hå mysbralla!

Idag har jag inte gjort många knop.
Vilken sjukt lat dag.
Emelie som sovit över hos snälla grannar kom  inte hem på morronen som vi trott utan knackade på dörren vid 17 ikväll.

Jag/Vi hade många borde och måste idag men vi har inte gjort ett skit.
Vi borde kolla skor till Emelie och Benjamin, jag borde tvätta.
Dessutom borde jag packa lite till Sicilien eftersom jag åker på fredag och jobbar hela veckan fram till dess.

Jag är lite nervös också eftersom jag ska till läkaren denna vecka med min lilla kropp som inte samarbetar med mej.
Det blir nog bra det med så småningom.

Just nu längtar jag efter värme och solsken och det verkar som om det är goda 27-29 graders-prognoser inför Sicilien, gött mos!!!

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar