30 september 2013

Jodå den här dagen gick också fastän det var Måndag!

Tänk att måndagar är så tråkiga, sega och mörka. Emelie och jag kom överens i morse om att vi inte gillar måndagar. men nu sitter jag här och kl börjar bli middagsdags och sen är det ju bara nattningen kvar ;)

Idag hämtade jag Emelie vid skolan, vi gick till konditori Alexandra och fikade för att sedan ta oss vidare till tandläkaren.
Oj, oj vad bra det gick.
Röntgenbilderna visade kommande tänder under mjölktänderna som är kvar och så inga hål. Tack för det tandläkaren, vi ses om två år!
Fast Emelie var besviken, hon ville ju ha tandställning som sin bror, det är ju ascoolt liksom!!!
Så Emelie besviken och jag jättenöjd åkte till Tuna Park apotetket och hämtade ut ny meds till Emlan, lite doshöjning tror vi skulle vara bra för alla berg-och-dal-bane-känslor och noll impulskontroll och nu ska vi prova tre veckor och sen utvärdera.

Ikväll ska jag försöka somna samtidigt som barnen, det är ju tydligen så sjukt svårt att somna i tid för både mej och Andreas, klockan är alldeles för mkt jämt när vi säger gonatt.

well well, gonatt på er nu då eftersom jag inte tittar in mer här ikväll.
Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar