26 september 2013

Ja, jag är dum i huvet!

Idag har inte mina händer och armar varit med mej :(
jag har riktigt domnat bort tidvis under dagen i armarna och det gjorde mej så ledsen och besviken för det innebär ingen träning med Pink Gloves som jag älskar så.

Jag hämtade Emelie efter skolan och så skulle vi åka och äta innan hon skulle på sin dans.
Lyxrestaurangen McDonalds var totalt fullsmockad så vi valde att gå till Coffee house och tog en fika istället, vips hade jag beställt en chokladboll till mej, det gick minst lika snabbt att få i sej den också.

Så är det dessutom kvällen innan kortids för Benjamin och det betyder chips och när jag ändå handlade det så köpte jag godis eftersom det var så synd om mej så nu har jag alltså moffat i mej en dubbeldajm och 5 smågodisar.

Ja, jag säger ju det: Jag är helt enkelt dum i huvet och jag tyckte inte ens det var gott.

Jag säger inte att man inte ska äta godis och fika men jag vet så väl att jag verkligen inte mår bra av det i kroppen och ändå så.....


...tar en paus och slår huvet i väggen!!!!

Nu ska jag laga riktig mat istället för att gnälla.

I am stupid and I rule my world

Puss o kram till er alla

4 kommentarer:

  1. Men jag tycker om dej precis lika mycket ändå, så det så! Kram på dej systeryster! //Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mkt för det och jag gillar dej också snuttan.
      Puss o kram

      Radera
  2. Vi tycker det istället är tvärtom. Du är klok som kan inse att det var tokigt gjort.
    Kramar från svärföräldrarna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket mina fina svärisar.
      Kramar tillbaka

      Radera