04 september 2013

Mina fantastiska barn!

Lika irriterande som dom kan vara, lika underbara är dom.
Mornarna går riktigt bra med frukost och passa busstider.
Eftermiddagarna är  vi alla trötta, hungriga, längtar efter pappa och så så är det träning och dans.
Fullt ös alltså med min ständiga huvudvärk som sällskap. Skulle jag sluta med att bli godis/snackssugen när jag stressar skulle jag säkerligen till viss del slippa huvudvärken tror jag.
Alltså, det blir ju att jag äter godis eftersom jag blir sugen (jippi).

Nåväl, i morron är det nya tag och boxning för mej medan Emelie dansar i två omgångar, musical workshop och Riverdance.
Matlåda förberedd till mej, maten färdiglagad till Benjamin som har ledigt i morron.

Nä ni goingar. Jag ska bädda upp sängen, krypa ner i svala lakan, pussa på min man och somna och sova hela natten. Jo, jag börjar natta barnen förståss.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar